Sunday, August 20, 2017

PENGURUT KEPALA LABAH-LABAH (Head Massager Spider)

Review PENGURUT KEPALA LABAH-LABAH (Head Massager Spider) from Lazada.

Hampir semua orang suka kepala mereka diurut. Bila kulit kepala diurut oleh seorang yang pakar, tidak ada kata-kata yang boleh menggambarkan perasaan tersebut. Kini, kita boleh memperoleh urutan kepala yang sangat syok dengan tanpa begantung pada orang lain. Tahun lalu, saya telah membeli suatu alat pengurut kepala dari Lazada. Rupanya seperti labah-labah yang berkaki wayar logam. Itu sebabnya dipanggil Head Massager Spider (juga dikenali sebagai Scalp Massager Spider). Anda hanya perlu menggosoknya di seluruh kulit kepala anda. Jamin menikmati keselesaan dan keseronokan yang sukar dijelaskan. Inilah rupanya:
Pada mulanya, ia membuatkan kepala anda rasa seperti sesuatu sedang merangkak di atasnya. Tetapi selepas 10-15 saat, anda akan mahu lebih banyak lagi - mudah tertagih. Hujung setiap wayar logam dibalut dengan plastik licin. Jadi anda boleh menggerakkan pengurut dengan kuat tanpa bimbang meninggalkan calar atau parut di kulit kepala anda. 

Pengilang mendakwa alat pengurut ini melegakan tekanan dan stress. Mereka juga mengatakan bahawa ia boleh membantu meningkatkan peredaran darah ke kulit kepala. Kesemua tuntutan ini boleh dipercayai kerana ia adalah manfaat yang sama dengan urut kulit kepala dengan tangan. Kebaikan pengurut ini ialah anda tidak perlu bergantung pada orang lain untuk urutan yang benar-benar selesa. Kini anda boleh melakukannya sendiri dan mendapat hasil yang hebat. Sebaik sahaja anda telah mencuba pengurut ini, anda tidak perlu diingatkan untuk menggunakannya semula. Jamin keselesaan yang sukar dipercayai.


Pada masa yang sama, urutan kulit kepala yang baik boleh memberi manfaat kepada kesihatan rambut anda. Ia membantu merangsang aliran darah ke folikel rambut yang menyuburkan rambut. Juga ada pengguna yang telah melaporkan penggunaannya boleh melegakan sakit kepala. Tapi, jika rambut anda keriting, kena berhati-hati agar rambut tidak kusut di dalam alat pengurut. 

Juga sangat sesuai sebagai hadiah buat ahli keluarga dan rakan.
Harga: $9.20 (dari Lazada)