Sunday, August 20, 2017

PEMBENTUK 5-MINIT (5-Minute Shaper)

Review PEMBENTUK 5-MINIT (5-Minute Shaper) dari Lazada.
Ini adalah mesin senaman yang boleh disimpan di bawah katil, yang boleh anda keluarkan selama lima minit setiap hari dan gunakan untuk mengukir otot abdomen anda. Mesin ini mudah digunakan, dengan dua taktik penyasaran khusus untuk mencapai otot 6-pack di depan dan otot abdomen serong. Anda boleh menggunakannya seiringan dengan latihan kardio yang lain, dan sudah tentu perubahan diet penting untuk membuahkan hasil yang hebat untuk badan anda.

Mendapatkan otot abdomen 6-pek melalui senaman abdomen cuma 5-minit mungkin sukar dipercayai, tetapi telah dibuktikan bahawa ia berfungsi. Sekiranya anda makan dengan betul dan melakukan latihan kardio intensif secara serentak, anda boleh mendapatkan perut yang rata walaupun cuma mengerjakan abdomen selama 5 minit sahaja setiap hari. 


Dengan mengawal pengambilan kalori dan kardio intensif, anda akan menghilangkan lemak perut, jadi otot abdomen anda akan tertampil. Faktor utama adalah melakukan senaman ini sekurang-kurangnya 4-5 kali seminggu. Juga penting ialah anda perlu menguncup otot-otot perut bila melakukan gerakan senaman ini. Anda harus melakukan sebanyak mungkin ulangan.



Mesin senaman ini sangat mudah digunakan. Cuma letakkan tangan anda pada pegangan dan lutut anda di atas kusyen lutut. Selepas itu, luncurkan lutut anda dengan gerakan menaik. Bukan sahaja gerakan ini berkesan mensasari otot abdomen, tetapi juga akan membolehkan anda mengukir otot tangan dan kaki juga. 


Dengan mesin Pembentuk 5-Minit ini, anda akan mempunyai senaman badan yang efektif. Malah, pengilang mendakwa akan memberikan hasil yang positif walaupun hanya dengan penggunaan selama 5 minit sehari. Mesin 5-Minute Shaper ini sesuai untuk semua tahap kecergasan, sama ada anda pemula atau atlet berpengalaman. Anda cuma perlu memilih sudut berbeza dari empat tahap kesukaran.


Harga: $115 (dari Lazada)